無料ホームページ ブログ(blog)
mi1011.netWait for me
mi1011.net
または私は如何にして心配するのを止めて人生を愛するようになったか
201710<<123456789101112131415161718192021222324252627282930>>201712
スポンサーサイト
Wait for me
Midnight hour almost over
Time is running out for the magic pair
I know you gave the best that you have
But one more chance
couldn't be all that hard to bear.

Wait for me please
Wait for me
Alright, I guess
that's more than I should ask
Wait for me please
Wait for me
Although I know the light is fading fast.

You could go either way
Is it easier to stay
I wonder what you'll do
when your chance rolls around
But you gotta know how much I want to keep you
When I'm away I'm afraid it will all fall down.

Love is what it does and ours is doing nothing
But all the time we spent
It must be good for something
Please forgive all the disturbance I'm creating
But you gotta lot to learn if you think that I'm not
waiting for you.

真夜中の時間はとっくに過ぎて
時は魔法でつながった二人を追い出す
君は君ができる全てを僕にくれた
もう一度のチャンスが嫌なことにはならないはず

待っていてくれ。
ああ、、待っていてくれ
僕にはその事がとても大切に思えるんだ
どうか僕を待っていてほしい
僕を待っていてほしい
この光はすぐに消えていくものと分かっているけれど

君はどっちの道を進んでもよかった
ここにいることがもっと簡単なことなのか
僕には君がすることが不思議なんだ
君のチャンスは辺りに転がっているから
でも君に分かってほしい どんなに僕が君をひきとめたいか
僕は遠くにいると全部ダメになりそうで恐いんだ

愛が愛のままで、僕らの愛は何もしなくても、
僕らが一緒のときはいつも、
なにか暖かいものを運んでくれていた。
どうか僕が原因の問題を許してほしい
でも君は多くを知ったはず
もし僕が君を待てないと君が思うなら

スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
管理者にだけ表示を許可する
トラックバック
この記事のトラックバックURL
この記事へのトラックバック
copyright © 2004-2005 Powered By FC2ブログ allrights reserved
