無料ホームページ ブログ(blog)
mi1011.netcreep
mi1011.net
または私は如何にして心配するのを止めて人生を愛するようになったか
201710<<123456789101112131415161718192021222324252627282930>>201712
スポンサーサイト
creep
When you were here before,
Couldn't look you in your eye
You're just like an angel,
Your skin makes me cry

You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fucking special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
when I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here, ohhhh, ohhhh

She's running out again
She's running out
She run run run run...
run...

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fucking special
I wish I was special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't belong here...

君がここにいたころは
俺は見つめることができなかったんだ
君はまるで天使で
君の肌は俺を泣かせる

君は羽のように軽やかに舞う
美しい世界で
俺が特別なヤツだったらよかったのになぁ
君は滅茶苦茶特別だよ

でも僕は汚いヤツだ
気味の悪いやつだ
なんなんだ
俺はここにいない

もしそれが俺を傷つけても、気にしないさ
自分自身を抑えて
完全な肉体を手に入れたいんだ
完全な精魂を手に入れたいんだ

気づいて欲しいいんだ
俺がいないときでも
君は本当にすばらしい
俺もすごいヤツだったらなぁ

でも俺は汚いヤツだ
気味の悪いやつだ
俺のいるここはなんなんだ?
現世に存在しないんだ

彼女はまた去っていくばかりだ
去っていく

一体どうしたら彼女を喜ばせられるのだろう
彼女は何が欲しいんだろう
君は滅茶苦茶特別だ
俺も特別だったら

でも俺は糞だ
気味の悪いやつだ
なんなんだ
俺はここにいない

俺はここにいない

スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
管理者にだけ表示を許可する
トラックバック
この記事のトラックバックURL
この記事へのトラックバック
copyright © 2004-2005 Powered By FC2ブログ allrights reserved
