無料ホームページ ブログ(blog)
mi1011.netHeroes
mi1011.net
または私は如何にして心配するのを止めて人生を愛するようになったか
201710<<123456789101112131415161718192021222324252627282930>>201712
スポンサーサイト
Heroes
Un pero semihundido en arena

君は意地が悪くなって
僕は酒に溺れる
だって、僕らは恋人さ、それは本当のこと
僕らは恋人さ、それはそれで別のこと

二人を繋ぎとめておくものは何もないけれど
時間を奪えるさ、たった一日だけ
英雄になれるんだ、ずっと永遠に
どう思う?

僕は、
イルカのように泳げたら良いと思う。
イルカが泳げるように。
なにも、僕らを守ってはくれないけれど、
僕らは彼らを打ちのめす事が出来る、
永遠にいつまでも。
たった1日だけ、
僕らは英雄になれる。
僕は、
僕は王になるだろう。
そして君、
君は女王になる。
誰も彼らを追い払えはしないけど、
たった1日だけ
僕らは英雄になれる。
たった1日だけ、
僕らは自分達になれる。

僕は、
壁の前に立っていて
銃が
僕らの頭を打ち抜いて
そして僕らはキスした事を
思い出すことが出来る。
何者も転落出来ないように
恥辱とは
他人の側にある
僕らは彼らを打ちのめす事が出来る
たった1日だけ
僕らは英雄になれる。

僕らは英雄になれる
たった1日だけ
僕らは英雄になれる
誰も助けてくれないけれど、
多分、僕らはウソをついているかもしれないけど
君はここには居ない方がいい。
けどたった1日なら、
僕らは安全に居られる。

And you, you can be mean
And I, I'll drink all the time
'Cause we're lovers, and that is a fact
Yes we're lovers, and that is that

Though nothing, will keep us together
We could steal time, just for one day
We can be heroes, for ever and ever
What d'you say?

I, I wish I could swim
Like the dolphins, like dolphins can swim
Though nothing, nothing will keep us together
We can beat them, for ever and ever
Oh we can be heroes, just for one day

I, I will be king
And you, you will be queen
Though nothing will drive them away
We can be heroes, just for one day
We can be us, just for one day

I, I can remember (I remember)
Standing, by the wall (by the wall)
And the guns, shot above our heads (over our heads)
And we kissed, as though nothing could fall (nothing could fall)
And the shame, was on the other side

Oh we can beat them, for ever and ever
Then we could be heroes, just for one day

We can be heroes
We can be heroes
We can be heroes
Just for one day

We're nothing, and nothing will help us
Maybe we're lying, then you better not stay
But we could be safer, just for one day

Oh-oh-oh-ohh, oh-oh-oh-ohh, just for one day

スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
管理者にだけ表示を許可する
トラックバック
この記事のトラックバックURL
この記事へのトラックバック
copyright © 2004-2005 Powered By FC2ブログ allrights reserved
