無料ホームページ ブログ(blog)
mi1011.netCrosstown traffic
mi1011.net
または私は如何にして心配するのを止めて人生を愛するようになったか
201704<<12345678910111213141516171819202122232425262728293031>>201706
スポンサーサイト
Crosstown traffic
お前は俺の車の前に飛び出した
全てをわかってて
俺が時速90マイルでドライブしてるって、なあ
お前は「全然大丈夫」って言って、小さな傷を気にしちゃいない
お前はただドライブに連れて行けって言うのさ

お前はまるで
(街を横断する車さ)
お前を通り過ぎるのは難しいのさ
(街を横断する車さ)
俺はお前をはねたくないんだよ
(街を横断する車さ)
お前がやることって言えば俺を減速させることばかりさ
だから俺は街の反対側を走ろうとしてるんだよ

俺はひき逃げで起訴されたくないのさ
お前の背中を横切るタイヤの跡
俺はお前が楽しんでるのを見ることができる
だけどダーリン、俺の信号が緑から赤に変わるのが見えないのかい?
そしてお前と一緒に交通渋滞を見上げることができるのさ

お前はまるで
(街を横断する車さ)
お前を通り過ぎるのは難しいのさ
(街を横断する車さ)
俺はお前をはねたくないんだよ
(街を横断する車さ)
お前がやることって言えば俺を減速させることばかりさ
だから俺は街の反対側を走ろうとしてるんだよ

You jump in front of my car when you, you know all time
90 miles an hour girl, is the speed I drive
You tell me it's alright. you don't mind a little pain.
you say you just want me to take you for a drive!

you're just like (crosstown traffic!) so hard to get through to you
(Crosstown traffic) I don't need to run over you
(Crosstown traffic) all you do is slow me down!
and I'm trying to get on the other side of town
 
I'm not the only soul who's
accused of hit and run
tire tracks all across your back, I can, I can see you had your fun.
but uh darling, can't you see my signals turn from green to red
and with you, I can see a traffic jam straight up ahead

you're just like (crosstown traffic) so hard to get through to you
(Crosstown traffic) I don't need to run over you!
(Crosstown traffic) all you do is slow me down
and I've got better things on the other side of town
yeah girl

(Crosstown traffic, yeah)
Look out, Look out, Look out, Baby, Comin' through
(Crosstown traffic, yeah) yeah girl now
(Crosstown traffic, Look out) Look out, look out, Baby
(Crosstown traffic, yeah, Look out)
What's that in the street?

スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
管理者にだけ表示を許可する
トラックバック
この記事のトラックバックURL
この記事へのトラックバック
copyright © 2004-2005 Powered By FC2ブログ allrights reserved
